miércoles, 29 de junio de 2016

Dia 4 - Stage Deux Alpes

Una dia més aquí estem!!

El dia d'avui ha marcat la meitat d'aquesta gran setmana que estem pasant tots junts als alps. Poc a poc, anem veient com el nens es van a dormir amb més ganes. El nostre dia comença a les 5:45hrs, i es un no parar fins les 21:00hrs...

Com cada dia, ens hem aixecat a les 5:45, i a les 6:00 ja estavem tots asseguts a taula esmorzant. Els nens eren conscients de les cues, i s'ha notat en la rapidesa esmorzant. A les 6:45 ja estaven en marxa cap a les pistas. Avui en Ferran i jo (Laura), hem pujat abans a traçar les pistas. Mentrestant, els nens han pujat per el mateix procés d'ahir i avui han arribat una mica més tard. A les 8:45 estavem tots amb els esquís posats. Demà tornarem a probar d'agafar el telehuevo, a veure si arribem abans.

Un cop adalt, al haver-hi tanta cua al telearrastre que ens pujava al traçat, hem decidit escalfar abans baixant una altre pista. D'aquesta manera els peques s'anaven adaptant a la neu abans de començar a entrenar. L'entrenament d'avui ha sigut molt fructífer. Baixaven i tornaven a pujar repetidament. Una vegada adalt, els entrenadors els hi deien que millorar i tornàven a baixar. Segons els entrenadors, aquests dies estàn veient grans millores en tots els nens. Estem tots molt contents perquè avui hem treballat de valent a pistas!

Com a consequència d'un gran dia d'esquí, la tarda d'avui ha vingut carregada d'emocions. Al arribar a l'hotel hem dinat i han tingut 20 minutets per descansar. A les 14:45 hem quedat tots abaix, per fer 45 minutets de jocs en anglès. Primer hem jugat a mímica. Un per un, jo els hi deia alguna acció en anglès i ells la tenien que actuar. Amb el que més hem rigut ha sigut amb el Jan intentant actuar: looking for snails after a rainy day. Desprès hem jugat al telephone, on en una rotllana algú començava amb alguna paraula i l'anaven passant fins arribar al final, on la paraula quedava totalment canviada. Aquí, quan més hem rigut ha sigut amb el Martí, que la seva paraula ha sigut: Sunny Delight. Finalment, hem jugat a un joc que els hi ha agradat molt. Tractava de començar amb una paraula, i la persona del nostre costat havia de dir una nova paraula amb la lletra final de l'anterior. És a dir, si jo deia "bus", la Blanca havia de dir una paraula que començes amb S. Ella ha dit "snake" i la Martina havia de dir una que començes amb E, i aixi anar fent. Quan algú es quedava en blanc o repetia: eliminat!! S'ho han passat pipa. Al acabar han tingut temps d'anar a la piscina. S'han estat una horeta banyant-se. L'Alex ha demostrat la seva habilitat amb la natació, guanyant a tot el món (inclús als entrenadors), fent carreras a la piscina. Tot seguit, s'han secat, canviat i hem anat a l'activitat més esperada: bobsled.

Els nervis estàven a flor de pell mentres feiem la cua per pujar el telecadira. Se'ls hi veia a la cara les ansies per pujar. Un cop adalt casi tots han decidir agafar el tobogan ràpid. La Berta, Maria i Blanca no s'han volgut arriscar i han preferit anar pel camí més lentet. Tot i qué abaix els nens ens asseguraven que serien els més ràpids baixant, un cop allà no han sigut tant valents. Mentre baixàven anaven frenant i molt més lents de lo esperat. Estem contents perquè ens han fet cas: "Baixeu, peró amb cap!!!" El balanç es de zero ferits, i 15 nens i nenes contentísims!! Un cop acabat el bobsled hem tornat a l'hotel i tocava arreglar els esquís i mirar el video.

Altre cop hem ençerat i hem revisat els cantos. Gràcies al super iPod dels germans Huguet hem tingut música de fons molt canyera!! Al altre cuarto en Ferran estava amb la camara, analitzant el video d'avui. Amb tot aixó s'han fet les 20:00hrs: hora de sopar!!

Hem sopat tots genial, molt contents, pero anàven veient badallades dels peques. Avui no calia reunió, així que a les 21:00hrs tots han anat cap a les seves habitacions. A les 21:20hrs la Ester ha anat habitació per habitació i tots estàven roque!!! Aixó és genial ja que tots tindràn les seves 9 horetes de són i demà faràn un súper entreno!! Tot i que la previsió de demà marca mal temps, estem preparats per enfrontar el cinqué dia a Les Deux Alpes!!