jueves, 30 de junio de 2016

Cinqué dia... mal temps!!

La setmana avança a un ritme fugaç!! Sense donant-se conta ja estem a dijous!!! Igual que ahir, avui al vespre veiem moltes badallades... cosa que ens alegra, ja que significa que aniran a dormir aviat!

Avui el dia ha sigut una mica diferent dels altres. Ens hem aixecat a les 5:45 h com sempre i hem anat a esmorzar. Com ja sabíem, avui les condicions meteorològiques no serien les ideals. Només calia mirar per la finestra, que començava a caure les primeres gotes. Tot i així al cap de 15 minuts a parat. Ens hem posat botes i hem tirat cap a - avui si - el telehuevo. A les 07:00 ja estàvem a la cua del telehuevo, tots amb botes posades i més capes que els altres dies. Abaix es començava a notar el fred... La cua l'hem fet amb els nostres amics del Club Esquí Terrassa, així que els tres quarts d'hora que hem passat a la cua han passat bastant de pressa. Cap nen s'ha queixat. A diferència dels altres dies, avui hem arribat a dalt molt més aviat. A les 08:15 estàvem tots amb els esquís posats. Avui semblava que hi hagués menys cua, així que directament hem pujat pel telearrastre cap al traçat. Hem fet traçat de GS a tope fins que hem pogut... Malauradament, a les 10:00 han començat a caure les primeres gotes, i en qüestió de 10 minuts ha començat a diluviar. La neu massa toba i els més petits, com és normal es començaven a queixar del fred. Al cap de 5 minuts, el pister ens ha dit que comencéssim a treure el traçat, així que hem decidit plegar per avui. Jo he baixat primer amb els quatre que menys capes portaven, per tant els que més ràpid es volien anar (Max, Maria, Jan, Roger). Els altres s'han quedat recollint traçat i han baixat 10 minuts més tard. Al telehuevo hem deixat a tot CAEI flipant!! El Jan ha proposat jugar al joc d'ahir de les paraules en anglès. Dins el telehuevo només s'escoltava als de Llívia dir paraules en anglès.

Un cop abaix ens hem tret tots les botes. Ara ja no plovia i feia menys fred, així que hem pogut fer-ho amb més calma. A les 11:00 estàvem tots a la furgo en direcció a l'hotel. Els entrenadors han decidit que fins l'hora de dinar faríem físic. Ens hem canviat tots en 5 minuts a roba d'esport, tots a la furgo i direcció amunt de la muntanya de Vénosc. El Ferran anava primer, els que han aguantat el seu ritme han sigut l'Alex, l'Uri, i l'Arnau. Una mica més endarrere anava en Carles, amb la resta de nois, i la Blanca (súper Blanca!!). Finalment, jo anava endarrere de tot amb la Paula i la Berta, que anàvem una mica més fluixes, però tot i així a un ritme bo. La Martina, Alexia i Maria s'han despistat a l'hora de quedada, i s'han hagut de quedar a l'hotel amb Ester fent físic. Les vistes de la muntanya que baixa a Vénosc eren impressionants. Semblaven vistes tretes d'Internet... L'aire pur que es respirava era meravellós!!

Hem tardat uns 30 minutets en arribar baix de tot. El poble es maquíssim!!! Ens hem remullat una mica, descansat, i hem agafat el telehuevo que ens pujava altre cop dalt de la muntanya. Tots hem acabat suant, molt cansats, i mooolt preparats pel dinar! Hem arribat a les 12:40 a l'hotel. Hem estirat una mica i "chapuzón" a la piscina abans de dinar amb el Carles i el Ferran. A la 13:30 hem dinat com cada dia, i avui més que mai tots els nens i nenes han menjat moltíssim. A les 14:00 ja havien acabat tots, així que els hi hem deixat mitja horeta perquè descansessin i es preparessin per robòtica. Així doncs, a les 14:30 hem començat l'activitat d'anglès d'avui: robòtica!!

Avui la veritat que tots tenien moltes ganes, ja que més d'un m'ha demanat fer robótica ja des de el matí. En els seus grups, han acabat de muntar unes parts del robot i seguidament hem començat amb les missions. La missió d'avui era salvar el món!! Hem montat un circuit, on cada robot sortia d'una base i havia de fer un repte que salvaria el món. El temps que hem tingut, ens ha permés fer dos reptes. El primer era recollir pedres que anaven a explotar a la Terra si no les treien. Com havien d'agafar el màxim possible, s'han estat tranquil·lament 40 minutets entretinguts fent el repte.

El segon tractava de agafar bosses de plàstic que no s'havien reciclat gràcies a un ganxo que han creat. Per aquest també han estat una bona estona. Hem creat una expectació al voltant nostre d'italians que també volien tindre robots. Ens ho hem passat pipa! Malauradament, ha començat a ploure, així que hem hagut de plegar. A les 16:15 hem quedat tots abaix, per anar de shopping!

Bueno, bueno papis!! Prepareu-vos perquè els vostres fills han arrasat a la tenda de souvenirs del poble. Ens hem estat tres quarts d'hora a una tenda plena de souvenirs. Al que més s'escoltava era: "Li agradarà això als meus pares?", "Em queda bé aquesta dessuadora?", "M'arriben els diners si em compro tot això?". Finalment, hem aconseguit sortir de la tenda, tots contents amb les seves compres. Tot seguit hem parat a la primera creperia que hem vist i altre cop els nens del CELL han arrasat!!

Tots s'han demanat la seva crep de nutella i ens hem assegut a la terrassa a prendre-la. Tots ja saben com dir gràcies, si us plau i adéu en francès!! Per acabar la grandíssima tarda d'avui hem acabat a una sala de jocs d'allà al costat. Els nens més contents de Les Deux Alpes. Entre les motos, els cotxes, el hoquei d'aire, ànecs, simuladors, etc.. els nens han flipat!!

Ens hem estat una horeta ben bona allà dins, i com a premi, el Jan ha sigut l'únic que ha aconseguit dos pilotes de futbol de les màquines aquelles amb pinces. Tots contents, hem tornat a l'hotel per preparar els esquís de demà, que farem eslàlom. El Carles ha revisat que tots estiguessin en ordre amb les botes, i cap a la furgo. Amb tot això, sens ha fet les 20:00, hora de sopar!!

Hem sopat un risotto boníssim, i un llom amb formatge exquisit. De ben segur, els peques no es queixaran pel menjar. Finalment, hem tingut reunió a les 21:00 per parlar sobre demà una mica i tots al llit!

Abans però, l'Alex, la Martina, l'Alexia i la Berta han passat per "sala de massatges", ja que tenien sobrecarregues a l'esquena o espinilles. Jo mateixa els hi he fet un massatge amb una crema especial i han quedat com nous!!

Demà doncs, segur que rendeixen al màxim tots i serà un dia molt profitós per tothom.

Em despedeixo per avui... demà més!! Per cert, el carregador del meu mòbil m'ha fallat... i per ara no tinc ni watsapp ni càmera ni res!! Totes les fotos d'avui les intento recuperar demà, i si teniu alguna pregunta o algo, no dubteu en enviar-me email a lsabate@asbarcelona.com

Moltes gràcies per seguir el blog!! Fins demà, i bona nit!!